24 Nisan, 2012

Never Let Me Go (2010)

gecenin seyirliği :

Never Let Me Go (2010)

Sessiz, sakin, disiplinli, ölesiye sıkıcı ve ezercesine kasvetli tipik bir İngiliz yatılı okulunda Ruth, Kathy ve Tommy arkadaştırlar ve Kathy ve Tommy birbirlerine yakınlaşırlar... ama birden Ruth, Kathy ve Tommy'nin arasına girer...
geçen zamanla büyürken onları bekleyen karanlık bir gelecek vardır...

geleneksel ve retro bir arkaplan üzerine düşen fütüristik bir fantazyanın gölgesinde romantik bir dram...

Kazuo Ishiguro'nun romanından uyarlanan film gerçekten çok ilginç ve başarılı...
Kathy rolünde Carey Mulligan olağanüstü bir performans sergiliyor...








Never.Let.Me.Go.2010.BluRay.a720.x264.DD51-MySiLU.mkv


IMDB

4 yorum:

Neo dedi ki...

İlk defa bir film için blog yazısı yazdığınızı görüyorum hocam :) Hayırlı olsun. Böyle güzel filmleri yazın da herkes izlesin bundan sonra.

Ata dedi ki...

teşekkürler...

aslında sorun tavsiye ya da yorum yapmak için içerik üretmek değil, birçok filmi bitirdiğimde hemen hakkında birşeyler yazayım isteğiyle doluyorum ancak bir türlü hangi mecrayı seçeceğime karar veremiyorum...

twitter sadece "seyrediyorum-seyrettim" ibaresinden öteye geçemiyor...
googleplus twitterin kısıtlarından muaf olduğu için başlarda iyi göründü ama orada da akış artışında kendi yazdığımı bulamaz oldum, bu da bir dezavantaj... çünkü bu başlıkları sadece başkalarına tavsiye, yorum aktarma amacıyla yazmıyorum, aynı zamanda kendi "seyir defterim" olarak ta yazıyorum, o yüzden ileriki bir tarihte neyi seyrettiğimi hatırlamak için yazıyor, bazı sahneleri ss'ler aracılığıyla yine görmek için resimler ekliyorum...

KCKF dedi ki...

İzlediğimde ben de çok etkilenmiştim. Sonra da kitabını aldım, en kısa zamanda okuyup, dramın daha da derinine ineceğim. :)

Neo dedi ki...

Aynı şeyler benim içinde geçerli hocam :) İleride tekrar hatırlamak için yazıyorum çoğunu.